قصص سكس نسوانجي محارم يحكي فضائح امة الشرموطة

قصص سكس نسوانجي

ولد خول يحكي كيف امة شرموطة تتناك وتتساحق مع كل العيلة تتسحاق مع جارتها وتلعب في كسها وكنت اتلصص عليهم وانا بجانبهم امة شرموطة لا تشبع ابدا من السكس والنيك مع كل رجالة العيلة قصص سكس نسوانجي يحكي قصص جنسية امة شرموطة تتناك من جارها الاسود يفتح طيزها الكبيرة ويدخل زبة كلة فيها وينيكها بقوة كانت تصرخ بصوت عالي وابنها يتلصص عليها ويمارس العاده السرية وهو يشاهد امة تتناك من زب كبير

قصص سكس الام الجميلة تتناك من زب اسود كبير يفشخها بقوة وكانت تصرخ من كتر الوجع ومستمتعة جدا محارم ولد يحكي قصص امة الشرموطة وهي بتمارس الجنس مع كل العيلة .

قصص سكس نسوانجي

القصة

امي خفت شوية: يلا يا شرموطة ,, اترجي امك عشان ارحمك

ميرنا مش عايزة تعمل كده لكن مضطرة عشان امي ترحمها بدأت تتكلم بصوت واطي: تسمحيلي اريحك
ام ميرنا: بتقولي ايه يا شرموطة ,, علي صوتك
ميرنا: تسمحيلي اريحك
ام ميرنا: عايزة تريحي مين؟
ميرنا: اريحك
ام ميرنا: انا مين
ميرنا: ماما
ام ميرنا: ماما مين يا بنت المتناكة ,, اسمي ستك “نورا” يا كلبة

اخدت بالي ان دي اول مرة اعرف اسم ام ميرنا من اول الحفلة دي

ميرنا وهي جاية على نفسها: تسمحيلي اريحك يا ستي نورا
ام ميرنا تفت عليها: لا يا شرموطة خليكي كده اتعذبي زي ما كنتي عايزة تعذبيني

امي كانت مستنية تسمع كده وبدأت تزود العيار على ميرنا اللي بدأت تصرخ تاني

ميرنا: آآآآآآآآآآآآآه ابوس رجلك يا ستي نورا اسمحيلي اريحك آآآآآآآآآآآآه ابوس رجلك يا ستي
ام ميرنا لامي: اخليها تريحني يا ستي؟
امي: انتو حرين مع بعض
ام ميرنا: عشان خاطر ستك وستي يا شرموطة هخليكي تريحيني
ميرنا: متشكرة اوي يا ستي
ام ميرنا: انتي اسمك ايه صحيح؟ ستي ميرنا؟!!
ميرنا: انا خدامتك ميرنا يا ستي
ام ميرنا: طب يلا يا خدامة ريحيني

كانت ام ميرنا لابسة سكيرت (جيبة) ,, بدات ميرنا تقلعها الجيبه وبعدين قلعتها الكلوت ونزلت تشم في كسها

ميرنا: كسك ريحته حلوة اوي يا ستي
ام ميرنا: طول عمرك بتموتي في كسي يا شرموطة
ميرنا: تسمحيلي الحس كسك يا ستي
ام ميرنا: يلا يا شرموطة ريحيني

بدأت ميرنا تلحس في كس امها وامي بتنيكها في طيزها

كان المنظر مثير لدرجة فظيعة ,, امي وهي لابسة الزب الصناعي بتنيك ميرنا وضع فرنساوي ,, وميرنا بتلحس في كس امها اللي مربوطة في طوق في الحيطة زي الكلاب ,, المفارقة هنا كانت ممتعة اوي ,, واحدة مربوطة في الحيطة بطوق زي الكلاب ومتكتفة لكن هي اللي بتتحكم في بنتها ,, وسامح طبعا مغمى عليه في دنيا تانية ,, ابن الهبلة حد يسيب الحفلة دي ويغمى عليه

كانت ميرنا بتلحس كس امها بكل حرفية ,, انا افتكرت كلمة امها لما قالتلها انها طول عمرها بتحب كسها ,, ومفهمتش ,, هي ميرنا متعودة تلحس كس امها علطول ولا ايه ,,

كانت ام ميرنا وصلت لمرحلة صعبة خلاص وبدأت تترعش وتتلوى وهي مربوطة وبتحاول تضم رجليها لكن مقدرتش عشان رجليها مربوطة ,, كانت خلاص وصلت للذروة وبدأت تغمض عينيها وتترعش وتتلوى وصرخت وكسها نطر العسل كأنه فيضان عسل طالع من كسها ,, جابت كتير اوي وميرنا بتشرب اللي بتلحقه ,, كانت امها خلاص جابت اخرها من اللي حصلها وحصلت سامح ,, وميرنا فضلت تلحس عسل امها من ع الارض ,, في الوقت اللي كانت امي نزلت ايديها وبدأت تدعك كس ميرنا وهي بتنيكها في طيزها وبالايد التانية بتضربها على طيزها ,, لغايت ما ميرنا وصلت خلاص لمرحلة النشوة هي كمان ,, امي خدت بالها ووقفت ضرب على طيزها ومسكتها من شعرها ورفعت راسها لفوق عشان تتحكم في حركتها ,, وبدأت تزود سرعتها في دعك كسها ,, لحد ما ميرنا صرخت وجابت عسلها ع الارض ,, كانت امي سابتها وشالت الزب من طيزها ,, وقعت ميرنا ع الارض وفضلت تتلوى وتصرخ وحاطة ايديها على كسها وبتضم رجليها ,, وكان جسمها كله اتغسل من عسلها اللي ع الارض ,, لغايت ما بدأت تهدا شوية وحصلت سامح وامها .. (ايه العيلة التعبانة دي,, وعاملين نفسهم خطر اوي وعايزين ينيكو امي,, لكن على مين ,, يا جدعان امي اسطورة يا جدعان ما تفهمو بقى)

وقفت امي وبصت للتلاتة وابستمت بسخرية كده وراحت قالعة الزب ورمته على ميرنا وراحت لبست العباية ولبست الجزمة وفتحت الباب وبصتلهم بصة اخيرة وابتسمت وخرجت وقفلت الباب وراها

طبعا انا مش محتاج اقولكم اني كنت جبتهم انا كمان ,, مانا لو مجبتهمش ع الحفلة دي اجيبهم على ايه يعني ,, استنيت دقيقة كده وخرجت لبست هدومي وخرجت من البيت ونزلت

اول ما خرجت من باب العمارة وجاي امشي لاقيت عربية واقفة في الشارع وحد مطلع ايده من الشباك وبيشاورلي بيقولي تعالى ,, مكنتش شايف مين لان انا مش واقف من نحية السواق روحت ع العربية ونزلت ع شباك الكرسي اللي جنب السواق وببص ….. لاقيتها امي

فضلت واقف ببصلها مش فاهم حاجة ,, قالتلي: ما تيلا يا روح امك هتصورني؟

ركبت جنبها وانا مش فاهم حاجة ,, هي عرفت منين اني كنت فوق ,, وعربية مين دي اصلا ,, طلعت هي بالعربية ,, وانا عمال احاول افهم اللي بيحصل ,, قطعت هي كل حيرتي وقالتلي: وريني اللي صورته

بلمت بقى ووشي قلب علامة استفهام ,, هو في ايه يا ست انتي؟؟ انتي ايه؟؟

امي: ما تنجز يا خول وريني اللي صورته

طلعت الموبايل من جيبي وشغلت الفيديو اللي صورته وحطيت الموبايل ادامها عشان تتفرج

فلاش باك
لما امي اتأخرت وجابولي التليفون عشان اكلمها ,, هي رنت الجرس اتلبخو ونسو الموبايل معايا وطلعو يفتحولها ,, كنت انا استغليت الموقف وبدأت اصور كل حاجة ,, بس هي عرفت ازاي؟؟ معقولة شافتني؟ ,, بس انا كنت واخد بالي وهي مبصتش نحيتي خالص ,, امال في ايه ,, يا ستي في ايه بقى ,, فهميني

فوقت على صوت امي: خلاص اقفل ,, كويس

قفلت الموبايل وعينته في جيبي ,, امي: عارف لو مكنتش صورت اللي حصل ,, كنت هنيكك انت كمان

مردتش عليها وفضلت باصصلها وانا مبلم ,, اخدت بالها وبتصلي وراحت ضاحكة: ههههههههه برده مش فاهم حاجة؟ ,, هو انت مفيش مرة تخيب ظني وتفهم كل حاجة من نفسك ,, هتفضل خول علطول كده؟؟ ماشي ياخول هفهمك

امي: اولاً انا كنت متوقعة 100% انك مش هتفوت لحظة زي دي وهتطلب من سامح انك تحضر وتتفرج ,, واتأكدت لما دخلت الشقة وشوفت هدومك اللي سامح اخدها منها وحطها برة عشان اشوفها واعرف انك موجود ,, سامح ضحك عليك يا اهبل وانت مخدتش بالك .. طبعاً انا كنت متوقعه انه هيعمل كده وهياخد منك الموبايل ,, بس انا كنت محتاجة التصوير ده ,, انا واصلة في معادي وواقفة برة مستنية الاشارة اللي هتخليني ادخل ,, مهو انا لما اتأخر اكيد هيجيبولك الموبايل عشان تكلمني ,, ولما لاقيتك بترن عليا عرفت انهم عملو كده ,, ورنيت الجرس في ساعتها عشان يتلبخو فيا وينسو معاك الموبايل ,, وحصل اللي كنت متوقعاه

انا قاعد بسمع وكأني بسمع خطة من خطط المخابرات اللي بيعملوها عشان يزرعو جاسوس مثلا او حاجة ,, مش ممكن الدماغ دي ,, دي مش دماغ ست عادية ابداً

امي: خلصنا من موضوع اني عرفت ازاي انك موجود وانك صورت ,, طبعا عايز تعرف حكاية العيلة دي ,, انت سمعت جزء من الحكاية فوق ,, اللي انت متعرفوش بقى ,, ان من ساعة ما مها جتلي وقالتلي ع الفيديو ,, كنت عرفت ان سامح ده شغال في الاستوديو وعشان كده وافقت انك تروح تشتغل في الاستوديو عشان اقدر انفذ خطتي ,, وجيت اتصورت في الاستوديو مخصوص عشان عارفة ان اكيد سامح هو اللي هيشتغل في صوري ويعرف اني امك ,, في نفس الوقت كنت انا بلعب على ام ميرنا ,, والست الصراحة مخدتش ف ايدي غلوة ,, زي مانت شوفت كده ,, ولية هايجة عايزة ترتاح وخلاص ,, اصلها ارملة من سنين وكانت عايشة هي وبنتها ميرنا بس ,, لان معندهاش غيرها ,, وام ميرنا عندها محل اكسسوارات كبير جدا ,, اكبر محل اكسسوارات في بورسعيد ,, ومعروفة في بورسعيد جداً ,, وبطبيعة شغلي في الاتيليه روحتلها على اساس اننا نتفق اخد منها شغل للفساتين عندنا ,, من اول ما شافتني وانا حسيت ان في حاجة مش مظبوطة ,, اتلجلجت كده وقالتلي: عزيزة؟!!
قولتلها: عزيزة مين؟
قالتلي: لا خلاص مفيش حاجة
عرفت بعد كده ايه حكاية عزيزة دي من ام ميرنا نفسها ,, بسبب ان ام ميرنا علطول كانت مشغولة ,, وميرنا علطول ف البيت لوحدها وكانت لسه صغيرة ,, جابت خدامة تقعد مع بنتها ,, وفضلت عزيزة دي قاعدة مع ميرنا لغايت ما كبرت وكملت عشرين سنة ,, وكانت ام ميرنا عايزة تستغنى عنها خلاص عشان ميرنا كبرت ,, لكن ميرنا كانت متمسكة بيها جدا وامها مش فاهمة ليه ,, لغايت ما في يوم رجعت ام ميرنا من شغلها بدري وفتحت الباب ودخلت سمعت صوت ميرنا بتتآوه ,, اتخضت عليها وجرت على اوضتها وفتحت الباب عشان تلاقي بنتها نايمة على بطنها ع السرير وعزيزة قاعدة عمالة تبعبصها وميرنا عمالة تقولها: نيكيني يا ست عزيزة آآآآآآآآه نيكيني جامد آآآآآآآآآآه اوي اوي كمان

طبعاً ام ميرنا اتخضت من المنظر ,, وميرنا مخدتش بالها اصلا من امها دخلت عليهم ,, لكن عزيزة شافتها ووقفت بعبصة ,, ميرنا لسه بتلف عشان تسألها وقفت ليه شافت امها واقفة ع الباب طبعت اتصدمت وفضل التلاتة يبصو لبعض ,, ام ميرنا قفلت الباب وراحت على اوضتها وفضلت تفكر ,, تطرد عزيزة؟؟ طب وتعمل ايه مع بنتها اللي كان واضح انها مستمتعة ومبسوطة ومش غصب عنها ,, فضلت افكار كتير تيجي في دماغها لغايت ما وصلت لفكرة ,, قامت فتحت باب اوضتها لقت عزيزة شايلة شنطة هدومها وخارجة ,, وقفتها وشدتها معاها في اوضتها وحصل بينهم الحوار ده

ام ميرنا: ممكن افهم ايه اللي كان بيحصل
عزيزة: كنت بنيك بنتك
ام ميرنا: اتكلمي عدل يا ولية انتي
عزيزة: انتي سألتي وانا جاوبتك
ام ميرنا: وازاي حصل كده ومن امتى؟
عزيزة: من زمان اوي من بعد ما جيت بشهر
ام ميرنا: يا بنت الوسخة
عزيزة: من غير غلط بس ,, اديكي شايفة بنتك كانت مبسوطة
ام ميرنا: ازاي تعملي كده في بنت عندها 12 سنين
عزيزة: انتي عارفة البنات في السن ده بيبقى عندهم اسئلة كتير ,, وانا جاوبتها على كل حاجة ,, ووريتلها كل حاجة ع الطبيعة ,, وهي لما شافت كسي مقدرتش تقاوم ومبقاش يعدي يوم غير لما تلحسلي كسي لغايت ما اجيبهم وتشرب عسلي ,, وبعد سنتين قررت اني افتحلها طيزها ,, وحصل ولما الدودة تاكلها تيجي تترجاني عشان اريحها ,, فضلنا كده انيكها في طيزها وتلحسلي كسي ,, لغايت ما كملت 18 سنة قررت اني افتحها واخد شرفها بايدي
ام ميرنا: يا بنت المتناكة
عزيزة: مضربتهاش على ايدها ,, هي عملت كل ده بمزاجها .. وخلاص بنتك مبقتش تقدر تستغنى عني اصلا
ام ميرنا: يا بنت الشراميط دانا هطلع ميتين اهلك
عزيزة: طب وبنتك هتعملي معاها ايه لما تطلعي ميتين اهلي

ام ميرنا خدت بالها من موضوع بنتها ,, فكرت شوية وقالتلها: بصي بقى يا وسخة انتي ,, انتي هتفضلي قاعدة هنا مع بنتي بس بشروطي واللي اقولك عليه يتنفذ ,, كده يأما هوديكي ورا الشمس
عزيزة: وايه شروطك دي؟
ام ميرنا: هعمل معاكي زي ما بتعملي معاها؟
عزيزة: يعني عايزاني انيكك؟
ام ميرنا: لا يا شرموطة .. انا اللي هنيكك
عزيزة: ايه .. لا .. انا مليش في النسوان الكبيرة ,, بنات صغيرة بس
ام ميرنا: مش بمزاجك يا شرموطة ,, كده يأما انتي حرة

فكرت عزيزة شوية ولقت ان مفيش حل غير انها توافق عشان فعلا ام ميرنا ست واصلة وممكن تأذيها ,, وفضل الوضع ماشي عادي ,, وكانت ام ميرنا بتتحاشى انها تقابل بنتها او تتكلم معاها لغايت ما تشوف هتتصرف معاها ازاي ,, وفي مرة وام ميرنا بتنيك عزيزة وميرنا نايمة ,, الباب اتفتح ودخلت ميرنا شافت امها بتنيك ستها عزيزة بزب صناعي ,, “كانت ام ميرنا بتتعامل مع ناس كتير من برة مصر وبتستورد منهم بضاعة ,, وكانت بتطلب منهم يحطولها العاب جنسية مستخبية في البضاعة” ,,

لما ميرنا شافت المنظر ده دخلت عليهم واتخانقت مع امها عشان خاطر ستها عزيزة ,, امها اتعصبت عليها ومسكو في خناق بعض وانتهت بان ام ميرنا وقعت ميرنا ونزلت ناكتها بالصناعي ,, ومن بعدها اتكسرت الحواجز بينهم وبقى الوضع عزيزة بتنيك ميرنا وام ميرنا بتنيكهم هما الاتنين واحيانا الاتنين بينيكو ميرنا سوا كل واحدة بصناعي ,, وفضل الوضع كده فترة وام ميرنا هي صاحبة الكلمة في البيت وبنتها ميرنا وعزيزة خدامين عندها ,, لكن اللي مكانتش تعرفه ان عزيزة كانت بتجهز عشان تهرب من البيت ,, وفعلا في يوم رجعت البيت لقت بنتها منهارة وبتعيط وعرفت ان عزيزة سابت البيت وهربت ,, حاولت تدور عليها وتجيبها لكن معرفتش عنها اي حاجة ومعرفتش توصلها برغم كل الاتصالات اللي عملتها

كانت ميرنا حالتها النفسية وحشة جداً بسبب هروب عزيزة ده ,, مهي اي بنت كده ,, هتفضل متعلقة بأول حد فتحها حتى لو كان غصب عنها ,, حاولت ام ميرنا تعوض ميرنا عن عزيزة ,, وبدأت تاخد اجازات كتير ومبقتش مهتمة بشغلها زي الاول عشان تحاول تعوض ميرنا عن غياب عزيزة لكن معرفتش ,, ملقتش حل غير انها تجوزها يمكن حالتها تتحسن ,, لكن هتجوزها ازاي وهي مفتوحة ,, كانت مشكلة ومش لاقيالها حل

لغايت ما ف يوم وهي ف الشغل ,, حصل مشكلة كبيرة بين اتنين ستات من اللي شغالين في المحل ,, وجابتهم ام ميرنا عشان تعرف ايه المشكلة ,, وعرفت ان واحدة فيهم كانت بتصور التانية بالموبايل وهما بيغيرو هدوم الشغل ,, وعمالة تستفزها وتقولها انها هتفضحها ,, ام ميرنا طلبت منها الموبايل وكانت رافضة تدي الموبايل لحد ,, ام ميرنا طلبت من كل البنات يمسكوها ويجيبو منها الموبايل بالعافية ,, عملو كده وهي عمالة تشتم فيهم وفي ام ميرنا ,, اخدت ام ميرنا الموبايل وفضلت تقلب فيه وتتفرج ع الصور ,, وبصت للست وهي عمالة تشتم والبنات ماسكينها ,, لم الست شافت ام ميرنا بتبصلها سكتت وهدت ,, ام ميرنا طلبت من كل البنات يخرجو برة ,, لكن الست اللي كانت معاها المشكلة قالتلها: والصور يا ست هانم؟
ام ميرنا: خلاص انا هتصرف ملكيش دعوة
الست: ابوس ايدك يا ست هانم دي فيها فضيحة وجوزي هيطلقني
ام ميرنا: ما خلاص يا مرة قولتلك هتصرف انا

كل البنات خرجت والست كمان خرجت ومفضلش غير ام ميرنا والست صاحبة الموبايل واللي عرفنا بعد كده ان اسمها “فتحية”

ام ميرنا: تعالي يا فتحية اقعدي
فتحية راحت قعدت ادامها
ام ميرنا: صورتيها ليه؟
فتحية: عشان ولية وسخة
ام ميرنا: لا .. انا بحب اسأل السؤال مرة واحدة ,, مش هكرر سؤالي يا بنت الكلب
فتحية: حاضر يا ست هانم ,, كانت بتذلني وتغيظني
ام ميرنا: ازاي؟
فتحية: حضرتك عارفة اني ارملة من زمان ,, وحضرتك عارفة يعني الست لما بتبقى من غير راجل بيبقى ناقصها كتير

حست ام ميرنا بالكلام اوي ودخل لمس قلبها علطول ,, لانها هي كمان ارملة وعارفة الست بيبقى ناقصها ايه

كملت فتحية: وهي بقى كل يوم تيجي تحكيلي ان جوزها بينام معاها وبيمتعها وبتغيظني
ام ميرنا: عشان كده صورتيها وعايزة تفضحيها
فتحية: انا مش هفضحها ,, بس انا عملت كده عشان تبطل تغيظني
ام ميرنا: ايه لعب العيال ده ؟؟ الصور دي تتسمح يا فتحية بدل ما اتصرف معاكي انا
فتحية: حاضر يا ست هانم ,, بس لو غاظتني تاني انا مش هسيبها
ام ميرنا: جرا ايه يا ولية ,, هو انا مش مالية عينك ولا ايه
فتحية: لا طبعا يا ست هانم
ام ميرنا مدت ايديها بالموبايل لفتحية: خدي امسحي الصور وروحي شوفي شغلك
مدت فتحية ايديها عشان تاخد الموبايل لكن ام ميرنا سحبت ايديها

ام ميرنا: ولا اقولك ,, خليه معايا ,, صحيح هو ايه الفيديو اللي انا شوفته ع الموبايل ده
فتحية اتلجلجت وبدأت وشها يصفر من الرعب: فيديو ايه!!
ام ميرنا: انتي هتستعبطي يا روح امك؟؟! ,, الفيديو اللي مكنتيش عايزة حد يمسك الموبايل عشان ميتفرجش عليه
فتحية مقدرتش ترد وفضلت واقفة وشها اصفر ومرعوبة
ام ميرنا ضحكت: لا بس الواد جامد اوي وانتي شكلك كنتي مبسوطة اوي
فتحية مقدرتش تمسك نفسها وانهارت خالص: ابوس رجليكي يا ست هانم متفضحينيش ,, انا مستعدة اعمل كل اللي تؤمريني بيه بس بلاش تفضحيني

ام ميرنا: انا الواد ده شكله مش غريب عليا ,, انا حاسه اني شوفته قبل كده .. بس مش فاكره فين
فتحية: ابوس رجلك يا ست هانم ,, هفضل خدامة ليكي طول عمري بس بلاش فضايح
ام ميرنا: لا طبعاً ,, هفضحك ,, انا مستحيل اسيب عندي واحدة شرموطة زيك
فتحية: هعمل كل اللي تؤمريني بيه ,, هسيب الشغل ومش هتشوفي وشي تاني
ام ميرنا: وانا كده استفدت ايه ,, لا لا ,, لازم افضحك

جرت فتحية على ام ميرنا ونزلت باست رجليها: عشان خاطري يا ست هانم دي فضيحة ,, لو مش عشان خاطري ,, يبقى عشان خاطر ابني

ام ميرنا: ماله ابنك؟؟
فتحيه اتلجلجت: اصل ,, اصل ,, مهو انا مش عايزاه يتصدم في امه
ام ميرنا: مش عايزاه يتصدم ولا خايفة عليه يتقتل؟
فتحيه بصتلها اوي بعد الكلمة دي ,, ام ميرنا ضحكت: خايفة عليه يتقتل بعد ما الناس تعرف انه بينيك امه ,, مش ده ابنك اللي بينيكك في الفيديو يا شرموطة

ساعتها فتحية انهارت خالص وعيطت ونزلت على رجلين ام ميرنا ومبتقولش حاجة غير ابوس رجلك ابوس رجلك ابوس رجلك

ام ميرنا: قومي يا فتحية

قامت فتحيه ,, ام ميرنا فضلت باصالها شوية وقالتلها: انتي عارفة الناس لو شافت الفيديو ده هيعملو فيكي ايه
فتحية: عارفة يا ست هانم
ام ميرنا: لو قولتلك اني مش هفضحك ,, تعملي ايه؟
فتحيه: اعمل كل اللي تؤمريني بيه ,, هفضل خدامة تحت رجليكي طول عمري
ام ميرنا: انتي ابنك بيشتغل .. صح؟؟
فتحيه: ايوة يا ست هانم ,, شغال في استوديو
ام ميرنا: يقدر يفتح بيت؟
فتحيه: يا ست هانم احنا ناس على اد حالنا ,, ومرتب ابني على مرتبي يا دوب يعيشونا
ام ميرنا: ممممممم طب واللي يجيبله عروسة وشقة ويفتحله بيت؟
فتحيه مش فاهمه حاجة: ازاي يعني يا ست هانم؟
ام ميرنا: انتي مال اهلك انتي ,, هجيبله عروسة واجيبله بيت يتجوز فيه
فتحيه: طب وانا يا ست هانم ؟؟
ام ميرنا: انتي مش قولتي هتبقي خدامة عندي؟
فتحية: وتحت رجليكي يا ست هانم ,, بس ليه كل ده؟
ام ميرنا: بطلي اسئلة يا فتحيه عشان مقلبش عليكي
فتحيه: خلاص يا ست هانم انا تحت امرك
ام ميرنا: كلمي ابنك خليه يجيلي هنا عشان اقوله على شروطي

قامت فتحية وكلمت سامح ابنها ,, ولما جالها فهمته وحكيتله كل اللي حصل وعرف ان مفيش حل غير انه يوافق على كل كلام ام ميرنا ياما هيتفضح هو وامه ,, وطبعاً ام ميرنا عرضت عليه يتجوز ميرنا بنتها مقابل انه يستر عليها وميفضحهاش ,, وبعد كده تبقى تطلقه منها وتجوزها لاي حد تاني كويس ,, وطبعا سامح وافق لانه معندوش حل تاني ,, وحصل والجوازة تمت ,, لكن اللي حصل ان ميرنا اتعلقت بسامح ومرضتش تتطلق منه برغم محاولات امها ,, في الاخر امها اضطرت توافق ,, المهم انها نست عزيزة وخرجت من الحالة اللي كانت فيها ,, وبقت فتحية عايشة مع ام ميرنا في بيتها بتخدمها في كل حاجة “في كل كل حاجة”

كانت امي بتحكي وانا قاعد اسمع ومش مصدق السيناريو الفظيع ده ,, والاحداث الغريبة دي كلها ,,

كملت امي حكايتها: كل حاجة كانت تمام ,, لغايت ما سامح شاف الفيديو بتاعي وفرج ميرنا مراته عليه ,, ودي كانت نقطة تحول لميرنا ,, لاني طلع فيه شبه كبير بيني وبين عزيزة ,, وده اللي رجع ميرنا لحالتها تاني ,, وكان كل همها انها تجيبني وتنيكني عشان تكسر عقدتها مع عزيزة ,, لكن على مين؟؟ ,, مش انا يا حبيبي .. نصيبها تفضل عايشة بالعقدة دي طول حياتها

كانت امي خلصت الحكاية وكنا ساعتها وصلنا البيت ,, خرجنا من العربية وطلعنا البيت ,, واحنا طالعين سالتها: صحيح ,, هي العربية دي بتاعت مين؟؟
امي: دي عربية من عربيات ام ميرنا ,, اخدتها الف بيها شوية
انا: بس مش اوفر شوية موضوع الهيروين ده؟
امي: ههههههههههه هيروين ايه ؟؟ انت صدقت ؟؟ دول كلمتين كده قولتهم عشان ازود الجرعة عليها واخليها تنخ بسرعة ومتاخدش وقت ,, هيروين ايه ,, احنا متربيين ههههههههه

طلعنا البيت وامي دخلت اوضتها وانا دخلت اوضتي ,, وانا في حالة لا يرثى لها ,, ايه اللي انا سمعته ده ,, ايه الافلام اللي بتحصل حواليا دي ؟؟ ,, وامي دي كمان ,, هتفضل تبهرني بدماغها كده لحد امتى؟؟ ,, دي مش ممكن يا جدعان ,, ايه ده؟؟!! ,, انا ابن الاسطورة يا جدعان ,, ولا ناصر الدسوقي بقى ولا نمبر وان ولا كلام فاضي ,, امي هي الاسطورة

نمت على سريري عشان ارتاح بعد الليلة العجيبة دي وفضلت افكر في كل الكلام اللي امي قالته ,, وطلعت الموبايل وفضلت اتفرج على الفيديو وضربت عشرة ,, بس كانت عشرة كبيرة شوية lol

وقبل ما انام لاقيت موبايل بيرن ,, بصيت في موبايلي وشوفت الاسم وفضلت افكر ,, ارد لا مردش ………

هنعرف بقى الحلقة الجاية رديت ولا لا ,, ومين اصلا اللي بيتصل

___________

عايزين شوية ردود تحمس يا جدعان وحياة ابوكو ,, مش كل ما حد يكلمني يستعجلني ,, كلموني عن القصة هتلاقوني اتحمست ,, لكن لما بتستعجلوني بيجيلي احباط بصراحة بقى ,, خدو وادو معايا كده في القصة وقولولي مثلا اكتر حاجة عجبتكو والمفروض اعمل ايه وكده يعني

القصة منقولة من منتدي نسوانجي

Add a Comment

© Copyright 2020, Theme by

Online porn video at mobile phone


سكس عربي قويقصص جنس كنت نايمه محارمنيككلاب ونساءصور سكس كرتون مترجم عربي امقصص سكس زوجة ابي الخاينةقصة الأم وابنها احلي نيك ويمتعها في كسيها وهي مبسوطة اويمقاطع وافلام سكس سحاقياتسكس ديوث زوجتة تتناك من صديقو مترجمقصة الام المطلقه مع ابنهاxxNxصور متحركه مايا خليفه 2020نيج الطيز والكس والديوس صور متحركةافلام نياكةمثيرةصور نيك جماعي عائلي/tag/%D8%B5%D9%88%D8%B1-%D8%B3%D9%83%D8%B3-%D9%83%D8%B1%D8%AA%D9%88%D9%86صورسيكس طيظ.بيضاءصور سكس 5سكس فنانين مصرىمشاهد فلم سكس رومانسي نيكنيك الكس الاسمرxnxxxمحجبات بسحمام النيك الساخن سكسقصص نيك مصوره نيك في كس ولحس ومصتحميل افلام سكس مترجمة كس ضيقصور نيك جامد زوبايمشاهدة افلام اباحية صعدية شهويةصور اكساس ملثمات بنات العرب زباويسكس شرميط2020سكس صديف ابنى يفشخنى مترجمصور سكس متحركة ذب وكس كبيز متحزكصور امهات تتناك من زنوجتحميل فيديو سكس للجوال نيك سكرتيرةسكس رمانسي جديدمولع متحركاخ ينيك اختة وامة جاهزة سكسي اجنبية افلام سكس محارم مولع ناربنات عاريات سحاق مثيره من الفيسقصص سكسي نيك شديدسكس جوردي و ميلف في الحمامسكس حصان ينيك ولدأجمل صور سكس طيذ عالمىنيك نسوان المكسيك في الطيزقصص سيكس اب ينيك بناته عربمشاهده فيديو سكسسكس.مدأم.رجاءبوس اجنبيصور نيجسكس خرم وعرم خلع الملابسصور نيك اباحىصور اطياز مراهقات شرجيسكس محارم الام تشكتي من زب ابنهافديوهات سكس قصيره ام وابنهسكس قصير أيش بيتحميل افلام سكس عربي شرميطسكسى هندى كلب مع بنات فضسكس نيك خدامات لمنزل ملكات جمال سكسنيك مصريات قصبافلام سكس جديدهفيديو برازرز مترجم سكس اجنبيافلام نيك هادئهصور سكس بنات مع حيوانات مصورة متحركهصورسكس ساره جاىصور قصص سكس ايمن وعمته الجزء الثاني في المطبخجماع سكس اجنبي رومنسي مثيراقلا سکسیه ##قصص اباحي ساخنة بين المحارمقصص سكس نار مصوره مترجمه مع السكرتيرهسكس صور مدربسكس اون لاين مصورة ومدبلجة قصصصورنيك متحركقصص نيك الاخوات البنات والزب الجامدتحميل بنات مصريات شيلات طيزكبيربنت تروح البيت تشوف امها تنتاك سكسxxxبحث قصة سكسية فشخ نساء كبيراتمحرومات سعوديات بزب كبير قصص سكس وافلام مصورة متحركة منتدياتسكس في الفندقصورسكس أمه تطلب من أبنهأ ينكهمقاطع سكس اجنبية مترجمة كارينا كابور كليبسكس هندي داون لودحكايات زبور هايجسكبسي تحميل تنزيل سكس كرتونتحميل اجمل واحدث مقاطع سكسسكس.فديو.منوع.netقصص.بنات.فاتناتسكسي متحرك صورسكس اجتبي نيك مرات العم الساخنهافلام لواط تنزيلابو بندرسكسقصص سكس واحدمحارمصورة سكسي أيمن و خالتوسكس مترجم محرومينعراقي قصةسكس مترجمسكس محارم عائليفيديو حيوان خروف ينيك طالبةسكس جديد متحركسكس هندي نيك في الطيز كارينا كابور سكس.اللخت.اللبوه مترجمكلام سكسقصص سكس عاملات في البييوتالشميل المراهق المثيرمن أجمل قصص السكس المصورة افلامك
مواقع جنسية جديدة ننصحكم بمشاهدتها - -